We kunnen niet meer wachten! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu We kunnen niet meer wachten! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu

We kunnen niet meer wachten!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Annelies

11 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

We kunnen niet meer wachten om te vertrekken! Bijna alle prikken zijn binnen, de malariapillen hebben we binnen, de backpacks zijn weer voor de dag gehaald en onze spullen staan in dozen om plaats te maken voor een nieuwe bewoner/onderhuurster.
Nog 1,5 week, dan vliegen we naar Dar Es Salaam waarna we direct proberen door te vliegen naar Kigoma. Dit hangt af van het vliegschema van de binnenlandse vlucht. In Kigoma zullen we 'Father John' ontmoeten, een beetje bijkomen en wennen aan de sfeer, de cultuur en het klimaat. Na een aantal dagen is de planning om door te reizen naar Kasulu om daar ons huisje in te trekken bij de paters en de nonnen. Vanuit hier kunnen we dan samen families en gezinnen ontmoeten maar ook scholen gaan bezoeken en op en neer naar het ziekenhuis in Kabanga kunnen reizen.
Dit allemaal om Stichting Kasulu te helpen hun kraamkliniek op te zetten maar ook het sponsorschap wat ze nu voor kinderen in Kasulu hebben, verder uit te breiden.
We zullen jullie op de hoogte houden als we internet hebben!

• 23 Februari 2014 - 10:12

Ron :

Op dit moment zitten jullie daar al. Ik ben heel benieuwd naar de berichten en foto's.