Voorpret! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu Voorpret! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu

Voorpret!

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Annelies

21 Juli 2009 | Nederland, Dordrecht

Welkom op Jeroenenannelies.waarbenjij.nu!

Wij kregen in januari het idee om lekker samen te gaan reizen, waarheen, hoe en wanneer wisten we toen nog niet.
Totdat Jeroen in april een geweldige aanbieding zag om te vliegen naar Kuala Lumpur! We konden deze kans uiteraard niet laten liggen, dus wij hebben deze vlucht vrijwel direct vastgelegd! Onze boeking lag vast op: 1 aug. heen vliegen vanaf London Stanstad, en op 28 aug. terug naar London Sd.!!

Op dat moment leek het noooooit 1 augustus te worden...
Maar nu dan toch, is het over 9 dagen zo ver!
We vliegen dan met Ryan Air naar Londen Stanstad en genieten wij ook nog 2 daagjes van de prachtige stad Londen!
Om vervolgens in de nacht van 31 juli op 1 augustus in het vliegtuig te stappen naar de andere kant van de wereld: Kuala Lumpur!!

Tussendoor hebben wij gelukkig niet stil gezeten, naast dat we keihard gewerkt hebben, hebben we bijvoorbeeld de benodigde dingen gekocht/aangeschaft zoals uiteraard een backpack, slaapzakken, sandalen, en niet te vergeten: de vaccinaties. Ook hebben wij er 2 weken geleden nog maar 2 vluchten bijgeboekt! Een naar het noorden van Maleisië om daar en van de mooiste bounty eilanden te bezoeken en in onze laatste week vliegen wij nog op en neer naar Bangkok!
Tussendoor zijn wij ook van plan een hike te doen door de jungle Taman Negara en de rijstvelden van Cameron Highlands te bekijken!

Kortom: We kunnen echt echt echt niet wachten!!!!

We houden jullie op de hoogte!

• 21 Juli 2009 - 21:57

Fanny:

Klinkt super allemaal ;)

• 23 Juli 2009 - 08:01

Marianne:

Wat ontzettend leuk dat we nu zo elkaar kunnen informeren en dat we mee kunnen lezen wat jullie allemaal mee gaan maken!
    Liefs Marianne