Wauw!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu Wauw!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu

Wauw!!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Annelies

12 Augustus 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Selemat Datan!

Terwijl Annelies bezig is met haar laatste vragen van het examen (het is toch vakantie?!) van haar PADI open Water Course, wil ik jullie even laten weten dat het echt heerlijk is hier! Even kort, want ik bezet de laptop van de duikschool..
We zijn 6 dagen geleden op deze eilanden gekomen, gevlogen vanaf Kuala Lumpur en met de taxi naar de plaats waar de boot vandaan ging. We hebben 1 nacht in een resort geslapen in ons tentje aan het strand, waarna we een dag later met een bootje het eiland rond zijn gegaan en een paradijsje tegen kwamen. Wit strand, 5 hutjes (die 3 maanden geleden allemaal vol geboekt waren) en hele vriendelijke mensen. Ze hadden nog wel plek voor een tent, dus wij konden die avond nog terug komen en de rest van onze dagen daar door brengen. Zij hebben ons ook deze duikschool aanbevolen, waar Annelies dus haar open water cursus heeft gedaan (5 duiken) en ik mijn advanced cursus..
Op mijn verjaardag zijn we begonnen met het duiken, was het heerlijk weer en hebben we ontzettend lekker gegeten (met een verassing van het personeel) en was er de hele dag een heel lief meisje bij mij.. een betere verjaardag kan je niet wensen!! :D
Vanmorgen heb ik een wrak duik gedaan, echt indrukwekkend! We zijn in het wrak gegaan en er waren zoveel verschillende, grote vissen! Als Annelies straks haar certificaat heeft, gaan we vanmiddag samen een fun dive doen... niet dat alle afgelopen duiken geen fun waren, maar nu helemaal zonder dat we oefeningen hoeven te doen en hopelijk komen we schildpadden tegen!
Even tussendoor.. ZE HEEFT HET GEHAALD!! :D
Dus vanmiddag samen duiken, heerlijk eten en vroeg naar bed. Want morgen moeten we met de vroege taxi-boot naar het vaste land en gaan we met de trein de mooiste junglerit maken in de wereld (wat we hebben horen zeggen). We gaan naar Taman Negara, een oude Jungle, en proberen daar met een gids een aantal dagen rond te trekken. Daarna gaan we naar de Cameron Highlands, waar thee-plantages en rijstvelden zijn. Daar blijven we 2 dagen waarna we weer naar een ander eiland gaan. Daar blijven we 3 dagen en dan vliegen we naar Bangkok! Leuke weken in het vooruitzicht!!
We hopen snel weer wat van ons te kunnen laten horen. Dikke kus van ons en tot de volgende aflevering!

• 12 Augustus 2009 - 07:16

Jaap:

Een mooi verhaal. Annlies... proficiat met je duiskbrevet.
    Veel plezier verder en geniet van de junglerit.
    groetjes, Jaap.

• 12 Augustus 2009 - 07:53

Milou:

hey!
    dat klinkt superdeluxe perfect :-)
    geniet lekker door van alle mooie dingen die jullie zien en doen, reisze!
    liefs, milou

• 12 Augustus 2009 - 09:18

Marianne:

Super allemaal, wat een ervaring. Annelies: gefeliciteerd met je duikbrevet. Veel plezier samen in de jungle. Knuffel Mama

• 12 Augustus 2009 - 09:49

Niekensiets:

haihai, klinkt supergoed daaro. het is jullie gegunt hoor, met enige jaloezie uiteraard.. heel veel plezier nog:)
    xx

• 12 Augustus 2009 - 11:33

Jolien:

Allebei gefeliciteerd! Jullie reisje klinkt echt heel goed, ben jaloers ;)
    Enjoy lieverd, dikke kus!

• 12 Augustus 2009 - 12:35

Ina:

denk vaak aan jullie!Onze vakantiebestemming volgend jaar is nu ook al bekend.......jullie doen immers vooronderzoek! Veel genieten!! kus.

• 12 Augustus 2009 - 14:57

Sanne:

best wel tergend om dit te lezen terwijl het buiten regend.
    wauw wat gaaf zeg! ik ben echt jaloers. Nog hele fijne dagen in de opvolgende paradijsjes en annelies supper gefeliciteerd!

liefs, sanne

• 13 Augustus 2009 - 13:35

Lisanne:

Jeroen! gefeliciteerd nog! kan je denk ik idd geen betere verjaardag wensen;)!
    Lies! ook gefeliciteerd:D haha
    Duikse en geniet!!!
    kusss

• 14 Augustus 2009 - 11:09

Sean:

Zoo ! dat klinkt niet fout! Veel plezier nog enne Duikse!

x

• 14 Augustus 2009 - 14:21

Bart:

hee huisgenootje en huisdier:)
    vette shit daar allemaal joh, ben echt heel jaloers!! hier ist gewoon kei hard werken weet je.. maar goed de saaie verhalen horen jullie nog wel.
    Goed, Ik kruip vanavond weer lekker dicht tegen matthijs aan en zie jullie später,
    mzls Bart

• 16 Augustus 2009 - 11:21

Marissa:

Gigantisch gaaf!
    Klinkt echt supervet, gefeli met je brevet liesje! Toevallig, wij hadden ook bij zo'n PADI duikschool gedoken :) Stoere vooruitzichten ook, komen er nog foto's?:o haha geniet ervan (en van elkaar:D) schatjes, dikke knuffel!