(Neder)land in zicht? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu (Neder)land in zicht? - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu

(Neder)land in zicht?

Door: Annelies

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Annelies

27 Augustus 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dames en Heren in het o, zo verre maar knusse en leuke Nederland!

Helaas helaas hebben wij onze 'daling al ingezet'. Nog niet helemaal natuurlijk, maar zo voelt het echt..

De laatste dagen in Bangkok waren geweldig! We hebben ontzettend veel spullen gekocht en het wordt uiteraard heel spannend of al onze spullen mee mogen (We hebben er 2 extra tassen bij moeten kopen anders kan het allemaal niet mee..) in het vliegtuig en of we daarmee door de douane heen komen, maaaaar, dat mag de pret niet drukken!

We hebben geshopt 'till we dropped, gefietst (ja, echt gefietst!) door de buitenwijken van Bangkok, ontzettend grote buddha's gezien, gouden temples bekeken en het avontuur van de tuktuk ondervonden!
En nu zitten we dan echt weer in onze hometown Kuala Lumpur om morgen 2.30pm door te vliegen naar Londen...

We gaan morgen onze laatste twee vluchten tegemoet met een tussenpoze van een kleine 7 uur.. dus Londen Stanstad: Here we come!

Uit onze laatste uurtjes Kuala Lumpur vanmiddag en morgenochtend halen we nog even alles: Vandaag ons misselijk gemaakt in de achtbaan en andere attracties in de shoppingmall voor ons hotel, chinatown voor de tweede keer leeggekocht, heel KL doorgezocht voor een echte pizza en uiteraard de laatste massage meegepikt.. En morgen gaan we dan echt de Petronas Twin Towers in .. (Dit hebben wij een klein beetje voor ons uitgeschoven omdat we hiervoor om 7am. bij de torens moeten staan: vroeg dus!)

Met een heel voldaan gevoel, en toch echt wat traantjes luidt ik dan nu de laatste paar uren Maleisie in en zeg ik; We'll be back!

• 27 Augustus 2009 - 17:30

Lisan:

SUPER en ook heel leuk voor ons dat jullie weer terug komen:D snap dat jullie nog lekker veel langer daar zouden willen blijven:D!
    kus Lisanne

• 29 Augustus 2009 - 08:16

Marissa:

SU-PER-VET. Ik zeg een goeie reis en we spreken elkaar snel! (bij al die boeiende verhalen moeten toch wel foto;s zitten)
    Dikke kus Marissa

• 30 December 2010 - 14:44

Mimi:

Hoe gaat het met jullie?