Strand en Scooters - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu Strand en Scooters - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeroen en Annelies Duijn/Vries - WaarBenJij.nu

Strand en Scooters

Door: Jeroen en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Annelies

21 Augustus 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aloa!

Even snel een berichtje van ons na 3 dagen op de scooter! Waarvan 1 dag op de scooter in Cameron Highlands en 2 dagen op dit prachtige eiland Pulau Penang! Ook hebben we alweer eventjes op het strand doorgebracht!

Cameron Highlands was zo mooi! Groener dan groene theeplantages en heerlijke aarbijenshakes die we al rijdend op onze scooter hebben bezocht/genuttigd. We hadden gepland daar 3 nachten te blijven, maar aangezien we straks weer 5 dagen in de grote stad zaten, wilden we nog een extra dag op het strand ipv in de koude, hoge bergen.. Dus eergisteren zijn we met een luxe minibus naar het eiland Penang gereden waar we nu een heerlijke kamer hebben in een dorpje aan het strand. Gisteren zijn we het hele eiland rondgereden met zn 2en op een scooter en vandaag zijn we weer wat heen en weer gecrossed. Op die manier zie je echt de leukste dingen! We zijn net op een berg geweest waar vandaan we over het hele eiland konden kijken en het eten is hier heerlijk! Morgen slapen we in een hotel richting het vliegveld, want overmorgen vliegen we via Kuala Lumpur naar Bangkok!
Nu hebben we wel heel veel zin om nog even op het strand te zitten met ons welverdiende biertje... Tot snel weer!!

Dikke knuffel van ons

• 22 Augustus 2009 - 13:13

Annemieke En Rik:

Wat super allemaal en wat leuk om al die dingen te doen. Goede reis naar Bangkok en tot horens.
    Liefs van ons.

• 23 Augustus 2009 - 16:49

Lisanne:

ik ben jaloers schatjes.. moet gewoon over 4 dagen weer naar school;) en jullie liggen nog lekker te chillen met jullie dikke billen op een bountyeiland:D:D:D:D
    gaat snel he!?
    geniet er nog van!!!dikke kussss

• 24 Augustus 2009 - 09:21

Ron:

Het is een apart idee dat jullie over vijf dagen alweer hier komen om je, net als wij nu, je in het zweet te gaan werken. ;-)
    Geniet nog lekker

• 24 Augustus 2009 - 17:02

Marissa:

Wat een heerlijkheid weer! En wat hebben jullie t toch slecht;) Geniet er nog lekker van!
    Knuffels!

• 24 Augustus 2009 - 18:58

Jaap:

Wat een leuk verslag, ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Geniet van de laatste dagen... en tot zaterdag.
    groetjes, Jaap